Informatika
Nevidíš tu vhodnou hru do svojí výuky? Nevadí, vytvoř si za chvíi vlastní hru nebo to dej za domácí úkol. Vytvářením her se látka efektivně učí.
Komentáře
Ještě nikdo nic nenapsal komentář k této hře. Buď první!
Komentáře
Ještě nikdo nic nenapsal komentář k této hře. Buď první!
Autor hry: Martina Kopečková
Hodnocení hry: 2,9 / 5 (hodnotilo 222 uživatelů)
Hrálo: 806 lidí
úlohy hry:
- Jak zapíšete reálnou konstantu 0?
- Jak nadefinujete celočíselnou proměnnou n?
- Jak nadefinujeme reálnou proměnnou x?
- Jak nadefinujeme znakovou proměnnou z?
- Do proměnné z typu char vložte znak *.
- Jaká je definice celočíselné proměnné n s inicializací na 5?
- Jaký datový typ je vyhrazen v jazyku c pro velké celé číslo?
- Co je správně? Proměnná x je celočíselná.
- Co je správně? Mám proměnnou int x. Chci do ní načíst hodnotu z klávesnice.
- Jak zapíšeš reálnou konstantu 1?
- Máme proměnné int a = 7 a int b = a % 5. Jaká hodnota bude uložena v proměnné b?
- Máme proměnné int a = 7 a float c = a / 5. Jakou hodnotu bude mít proměnná c?
- Máme proměnné int a = 7 a float c = a / 5.0. Jakou hodnotu bude mít proměnná c?
- Jakou znakovou konstantu má klávesa ENTER?
- Jak vypíšeš v jazyce C čísla od 1 do n. Začátek kódu: int n = 5;
- Jak se načte n čísel pomocí for cyklu. Začátek kódu: int n = 5; int cislo;
- Jak vypíšeš v jazyce C čísla od n do 1. Začátek kódu: int n = 5;
- Máme funkci printf("%d %d %c %f", 5, 8, 'a', 2). Co se vytiskne?
- Kolik parametrů u funkce printf se musí napsat za řídící řetězec formátu? printf("%c%f%d",???)?
Komentáře
Ještě nikdo nic nenapsal komentář k této hře. Buď první!
Autor hry: Mgr. Libor Švandrlík
Hodnocení hry: 3,4 / 5 (hodnotilo 562 uživatelů)
Hrálo: 1272 lidí
úlohy hry:
Komentáře
Ještě nikdo nic nenapsal komentář k této hře. Buď první!
Autor hry: Martina Kopečková
Hodnocení hry: 3,3 / 5 (hodnotilo 331 uživatelů)
Hrálo: 1085 lidí
úlohy hry:
- Exponovaný obraz se v digitálním fotoaparátu uloží
- Jaká je fotografie, pokud její histogram je převážně v pravé části?
- Při fotografování určuje hloubku ostrosti
- Pokud fotíme koně na dostizích (v běhu) nastavíme čas (závěrku)
- Který motivový program používá co možná nejkratší čas?
- Pokud fotíme portrét, je otvor ve cloně
- Pokud fotíme krajinu, otvor ve cloně bude
- Jaká je fotografie, pokud její histogram je převážně v levé části?
- Jaký parametr ovlivňuje citlivost snímače na světlo?
- Kdy je nejlepší čas pro fotografování?
- Co je příkladem kompozičního pravidla?
- Rozděl pravidla na pravidla kompozice a nesmysly.
Komentáře
Ještě nikdo nic nenapsal komentář k této hře. Buď první!
Komentáře
Ještě nikdo nic nenapsal komentář k této hře. Buď první!
Komentáře
Ještě nikdo nic nenapsal komentář k této hře. Buď první!
Komentáře
Ještě nikdo nic nenapsal komentář k této hře. Buď první!
Autor hry: Martina Kopečková
Hodnocení hry: 3,5 / 5 (hodnotilo 44 uživatelů)
Hrálo: 262 lidí
úlohy hry:
- Máme definici pole: char pole[100]; Na kterém indexu se nachází první prvek v poli?
- Máme definici pole: char pole[100]; Na kterém indexu se nachází poslední prvek v poli?
- Máme definici pole: char pole[100]; Na kterém indexu se nachází čtvrtý prvek v poli?
- Máme pole p s inicializací: int p[ ] = {2, -8, 9, 4, 6}. Jakou hodnotu má prvek p[2]?
- Jaké prvky budou v poli a?
- Jaké prvky budou v poli a?
- Jaké prvky budou v poli a?
Komentáře
Ještě nikdo nic nenapsal komentář k této hře. Buď první!
Autor hry: Martina Kopečková
Hodnocení hry: 2,3 / 5 (hodnotilo 4 uživatelů)
Hrálo: 17 lidí
úlohy hry:
- Mám definované struktury viz obrázek a proměnnou z1 typu ZAK. Jakým příkazem vložím do položky vek proměnné z1 hodnotu 16?
- Máme definované struktury viz obrázek a proměnnou z1 typu ZAK. Jakým příkazem nastavíme žáku z1 známku z matematiky (položka m) na jedničku?
- Kolik položek má struktura ZNAMKY?
- Které položky struktury ZAK jsou textové řetězce?
- Jakým způsobem nadefinujeme proměnnou z1 typu ZAK?
- Máme definované struktury viz obrázek a proměnnou z1 typu ZAK. Jakým příkazem načteme hodnotu z klávesnice do položky jmeno proměnné z1?
- Máme definované struktury viz obrázek a proměnnou z1 typu ZAK. Jakým příkazem načteme hodnotu z klávesnice do položky ivt proměnné z1?
- Máme definované struktury viz obrázek a proměnné z1 a z2 typu ZAK. Jakým příkazem zkopírujeme všechny hodnoty žáka z1 do žáka z2?
- Musí být v příkazu "switch" vždy uvedena větev (možnost) default?
- Co dělá příkaz "break" v příkazu "switch"?
Komentáře
Ještě nikdo nic nenapsal komentář k této hře. Buď první!
Autor hry: Martina Kopečková
Hodnocení hry: 2,7 / 5 (hodnotilo 27 uživatelů)
Hrálo: 263 lidí
úlohy hry:
- Která definice je správná pro matici na obrázku?
- Máme definovanou matici s inicializací: int mat[3][3] = { {1, 2, 3}, {4, 5, 6}, {7, 8, 9} }. Jakou hodnotu má proměnná mat[1][2]?
- Máme definovanou matici znaků char mat[4][3]. Kterým příkazem vložíme do prvního řádku matice samé hvězdičky?
- Je matice na obrázku symetrická podle hlavní diagonály?
- Máme matici celých čísel 3×3. Jak funkce na obrázku změní hodnoty v této matici?
- Seřaď definice matic podle velikosti zabraného místa v operačí paměti od nejmenšího po největší.
- V jakém vztahu jsou řádkové a sloupcové indexy u čtvercové matice nad hlavní diagonálou?
- Jaký je vztah mezi řádkovými a sloupcovými indexy na hlavní diagonále?
- Jaký je vztah mezi řádkovými a sloupcovými indexy prvků vedlejší diagonály čtvercové matice?
- Máme definovanou matici s inicializací: int mat[3][3] = { {1, 2, 3}, {4, 5, 6}, {7, 8, 9} }. Jaký řádkový a sloupcový index má číslo 9?
Komentáře
Ještě nikdo nic nenapsal komentář k této hře. Buď první!
Autor hry: Eliška Valentová
Hodnocení hry: 3,3 / 5 (hodnotilo 101 uživatelů)
Hrálo: 319 lidí
úlohy hry:
Vytvořit vlastní otázky