Učivo
Základní pojmy on-line marketingu
Co je to vlastně on-line/digitální marketing?Jde o široké pásmo aktivit, ale nejčastěji jde o tyto věci:
1) Web, ať už prezentační nebo s blogem a články, díky kterým na web organicky chodí uživatelé (slovo organicky si vysvětlíme později, nebojte :)
2) E-mail marketing - tedy posílání novinek, newsletterů ať už manuálně nebo automatizovaně pomocí nástrojů jako Malchimp, Activecampaign, Smartemailing a další.
3) Výkonnostní marketing na Facebooku nebo Googlu - proč výkonnostní? Protože se měří jeho výkon, tedy konverze.
4) Videa na YouTube, ano YouTubeři jsou velmi dobří on-line marketéři, ačkoliv o tom často sami neví. :) Díky videím na YouTube prodávají produkty, navštěvují akce, jsou tváří v reklamách atd.
5) SEO - optimalizace ve vyhledávačích. Jde o aktivity, jak třeba udělat web tak, aby ho lidé dobře na Googlu nebo seznamu našli. Ať už třeba psát blog, hlídat si rychlot webu, klíčová slova na na něm, prolinkování s dalšími weby apod.
6) Sociální sítě - správa Facebooku, Instagramu nebo Twitteru firem, dávání obsahu, zákaznická podpora atd.
Další aktivity. :)
