Učivo

Základní pojmy on-line marketingu

Co je to vlastně on-line/digitální marketing? 
Jde o široké pásmo aktivit, ale nejčastěji jde o tyto věci: 
1) Web, ať už prezentační nebo s blogem a články, díky kterým na web organicky chodí uživatelé (slovo organicky si vysvětlíme později, nebojte :)

2) E-mail marketing - tedy posílání novinek, newsletterů ať už manuálně nebo automatizovaně pomocí nástrojů jako Malchimp, Activecampaign, Smartemailing a další. 

3) Výkonnostní marketing na Facebooku nebo Googlu - proč výkonnostní? Protože se měří jeho výkon, tedy konverze. 

4) Videa na YouTube, ano YouTubeři jsou velmi dobří on-line marketéři, ačkoliv o tom často sami neví. :) Díky videím na YouTube prodávají produkty, navštěvují akce, jsou tváří v reklamách atd.   

5) SEO - optimalizace ve vyhledávačích. Jde o aktivity, jak třeba udělat web tak, aby ho lidé dobře na Googlu nebo seznamu našli. Ať už třeba psát blog, hlídat si rychlot webu, klíčová slova na na něm, prolinkování s dalšími weby apod. 

6) Sociální sítě - správa Facebooku, Instagramu nebo Twitteru firem, dávání obsahu, zákaznická podpora atd. 

Další aktivity. :)    
Zasekli jste se? Řešení je zde
2 / 6

Co patří do on-line marketingu? Přiřaď správně pojmy a příklady z praxe: 

Hledáš pojištění na cesty a na Googlu najdeš web, který si neplatí reklamu, ale přesto je na první stránce ve vyhledávání.   
Skroluješ na Facebooku a narazíš na reklamu na cestovní pojištění.
Hledáš pojištění na cesty a na Googlu najdeš zajímavý článek, jak se pojistit.   
Na YouTube narazíš na video 5 tipů, jak sjednat pojištění. 
Do emailu ti pravidelně chodí tipy, co nepodcenit pojištění na cesty a nabídky pojištění.

SEO

Výkonnostní marketing na Facebooku

Blog

Video na YouTube

E-mail marketing