1 / 6 -
Počet bodů: 0

Splnění cíle, například nákup na e-shopu nebo odeslání poptávkového formuláře na webu se jmenuje: 


Kniha

Základním kritériem on-line marketingu je konverze, tedy splnění cíle, který marketingem sledujeme.
Co vlastně konverze je?
Například na e-shopu jde o nákup produktu/služby/poukazu. Na webu, který se zabývá B2B službami může jít o odeslání poptávky uživatelem, ale také rozkliknutí nějaké stránky, kterou považujeme za klíčovou atd. 
Mnoho lidí si chybně myslí, že je klíčová u on-line marketingu vysoká návštěvnost, ale to je až druhotná věc. Můžete mít totiž vysokou návštěvnost webu, ale malou míru konverze. Nebo naopak malou návštěvnost, ale dobrou míru konverze.   

Nápověda

Zkratky:
Otevření nápovědy: shift + Z
Zkontrolování: shift + T